Strona główna Strona radia Baobab
Strona Główna Forum Użytkownicy Grupy Faq szukaj prywatne wiadomoœci zaloguj/wyloguj twój profil
Zarejestruj się
cover stationary traveller camela - prośba o rzut uchem

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Okolice Bluesa Strona Główna -> Pytania i Prośby
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warlock
bluesmaniak
bluesmaniak

PostWysłany: Marzec 11, 2010, 2:36 am    Temat postu: cover stationary traveller camela - prośba o rzut uchemOdpowiedz z cytatem

krótkie solo do odsłuchu i oceny Wink

A przede wszystkim witam wszystkich maniaków blues'aWink

http://www.4shared.com/file/238583484/fdc65243/bluesprbka.html

Jestem samoukiem, gram od dwóch lat z hakiem, ćwiczę mocno nieregularnie, ale mimo wszystko zamierzam w najbliższym czasie wyjść jakoś do ludzi i pograć bluesa w jakiejkolwiek formie. I teraz zwracam się z prośbą do osłuchanych z bluesem - powiedzcie czy to się do czegokolwiek nadaje. Demonem szybkości na gryfie nie jestem i zapewne jeszcze długo nie będę.

Będzie siara jak z takim graniem się publicznie pokażę Wink?

Będę wdzięczny za konstruktywną krytykę Wink

Ostatnio zmieniony przez warlock dnia Maj 20, 2010, 3:02 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
B&B
bluespatronize
bluespatronize

PostWysłany: Marzec 11, 2010, 9:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie - zdecydowanie ruszaj do ludzi Very Happy
I nie każdy, na szczęście, musi być demonem szybkości...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
agrypa
bluespatronize
bluespatronize

PostWysłany: Marzec 11, 2010, 9:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra gitara. To nie formula 1. Z przyjemnoscia posluchal bym wiecej. Smile
Dzem [czy jam] jak trafisz na fajnych ludzi, naprawde duzo daje.
I graj....Przychodzi czas ze zal kazdej straconej chwili.
Powrót do góry