|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
warlock bluesmaniak

|
Wysłany: Marzec 11, 2010, 2:36 am Temat postu: cover stationary traveller camela - prośba o rzut uchem | |
|
krótkie solo do odsłuchu i oceny
A przede wszystkim witam wszystkich maniaków blues'a
http://www.4shared.com/file/238583484/fdc65243/bluesprbka.html
Jestem samoukiem, gram od dwóch lat z hakiem, ćwiczę mocno nieregularnie, ale mimo wszystko zamierzam w najbliższym czasie wyjść jakoś do ludzi i pograć bluesa w jakiejkolwiek formie. I teraz zwracam się z prośbą do osłuchanych z bluesem - powiedzcie czy to się do czegokolwiek nadaje. Demonem szybkości na gryfie nie jestem i zapewne jeszcze długo nie będę.
Będzie siara jak z takim graniem się publicznie pokażę ?
Będę wdzięczny za konstruktywną krytykę 
Ostatnio zmieniony przez warlock dnia Maj 20, 2010, 3:02 pm, w całości zmieniany 3 razy |
|
| Powrót do góry |
|
 |
B&B bluespatronize

|
Wysłany: Marzec 11, 2010, 9:11 am Temat postu: | |
|
Jak dla mnie - zdecydowanie ruszaj do ludzi
I nie każdy, na szczęście, musi być demonem szybkości... |
|
| Powrót do góry |
|
 |
agrypa bluespatronize

|
Wysłany: Marzec 11, 2010, 9:31 am Temat postu: | |
|
Dobra gitara. To nie formula 1. Z przyjemnoscia posluchal bym wiecej.
Dzem [czy jam] jak trafisz na fajnych ludzi, naprawde duzo daje.
I graj....Przychodzi czas ze zal kazdej straconej chwili. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
kora_ Moderator

|
Wysłany: Marzec 11, 2010, 1:52 pm Temat postu: Re: krótkie solo do odsłuchu... | |
|
| warlock napisał: | | Demonem szybkości na gryfie nie jestem |
i to zalicza Ci się na plus  _________________
OSTRÓW WIELKOPOLSKI |
|
| Powrót do góry |
|
 |
The_River bluesmaniak

|
Wysłany: Marzec 11, 2010, 9:54 pm Temat postu: | |
|
mi się bardzo podoba, masz dobrego smaka:) i fajne brzmienie, pozostaje Ci tylko znaleźć ludzi i grać bluesa.