Moderator: mods
@ndy.w pisze:no i właśnie o to chodzi. zwykły słuchacz nie zdaje sobie sprawy ile zależy od akustyka więc jak coś jest nie tak to myśli że muzycy źle grają. z 2giej strony zwykłego słuchacza nie musi interesować kto popsuł mu zabawę. ale mnie boli to że ktoś nie ma szacunku dla mojej pracy i lekką ręką niweczy mój wysiłek...
rocken pisze:A jak Panowie oceniacie w naszym kraju jest więcej kiepskich akustyków czy wiecej kiepskich muzyków ?
rocken pisze:Naprawdę ciekawe i trzymające w napięciu historie...
Myślę że najlepsze miejsce na żale i pouczanie to http://www.dzwiek.org/
*woytek pisze:Traktowanie tych od galek, jak niedorozwinieta mase, ktorej brakuje checi, a czasem i umiejetnosci i ktora w dodatku jest zlosliwa i niechetna do wspolpracy jest chyba co najmniej niesprawiedliwe.
pozdrawiam
*woytek
@ndy.w pisze:rocken pisze:podawanie ogólnego linku jest raczej słabe bo pobieżne przejrzenie forum pokazało że można podyskutować głównie o wtykach, wtyczkach, kablach, mikrofonach i ich charakterystyce, końcówkach i takich tam. nie zauważyłem wątków które dawałyby miejsce do dyskusji na tutejszy temat?
Robert007Lenert pisze:Dla mnie problem jest duzo szerszy. Zaczyna sie juz w domach Korekta dwieku na domowych "grajnikach" ...
B&B pisze:Robert007Lenert pisze:Dla mnie problem jest duzo szerszy. Zaczyna sie juz w domach Korekta dwieku na domowych "grajnikach" ...
Robert, to nie ten wątek
rocken pisze:http://www.dzwiek.org/forums/live-sound.55/
w proponowanej zakładce znalazałem takie tematy:
MultiMix 6 fx + 2 X rcf art 725a
wąsy i wielostykowe złącze na stałe w stage racku z Vi6
Meyer CQ-1 / CQ-2
L-Acoustics ARCS
Soundcraft Vi "Cue LAST / NEXT"
Cerwin Vega CVA-28
zastanawiam się jak one się mają do naszego tematu...
no ale w końcu się znalazło. zapraszam do poczytania i odniesienia się bo zrobiło się ciekawie:
http://www.dzwiek.org/threads/specjalne ... rtow.1764/
http://www.dzwiek.org/threads/strategie ... live.4639/
zwłaszcza ten drugi przypomina mi sytuacje z koncertów: "daj stopę, daj werbel..." z czego by wynikało że najważniejsze instrumenty w zepsole to bębny i bas, potem gitary i gdzieś tam ewentualnie jakieś klawisze albo inne barachło.
wracam do wątku zagranicznego: mieliśmy zagrać koncert więc wtaszczyliśmy nasze instrumenty na scenę i zaczęliśmy je montować. wtedy akustyk zaczął się kręcić wśród nas i montować swoje mikrofony i przyłącza. no i wiadomo: każdy muzyk który zmontował swój zestaw zaczął go wypróbowywać, kiedy już kilku się przygotowało, zaczęliśmy sobie coś tam pogrywać. w pewnym momencie akustyk zapytał nas czy jesteśmy już gotowi. odpowiedzieliśmy mu że "tak". wtedy okazało się że on też już jest gotowy. zrobił nam dźwięk bez tych wszystkich stopo-werblowych rytuałów. czyli można...*woytek pisze:Moim zdaniem przedstawione powyzej zdanie(zdania)na temat akustykow i patrzenie na nich niejako z gory,
@ndy.w pisze:rocken pisze:http://www.dzwiek.org/forums/live-sound.55/
w proponowanej zakładce znalazałem takie tematy:
MultiMix 6 fx + 2 X rcf art 725a
wąsy i wielostykowe złącze na stałe w stage racku z Vi6
Meyer CQ-1 / CQ-2
L-Acoustics ARCS
Soundcraft Vi "Cue LAST / NEXT"
Cerwin Vega CVA-28
zastanawiam się jak one się mają do naszego tematu...
@ndy.w pisze: dyskusja niektórych forumowiczów po występie zepsołu "Outsider" na festiwalu Jimiway 2011. okazało się że właśnie mieliśmy do czynienia z sytuacją kiedy to co miało nas zbliżyć (czyli nagłośnienie) spowodowało oddalenie poprzez niezrozumienie.
Andrzej Serafin pisze:Rocken, ja rozumiem o czym TUTAJ pisze @ndy, ty widocznie nie.
Natomiast świetnie dociera do Ciebie konwersacja na www.dzwiek.org
Zajmij się zatem może tym co rozumiesz i lubisz tam gdzie lubisz i rozumiesz, bo tutaj na razie ripostujesz w sposób czepialski i z jakąś nie zrozumiałą dla mnie nutą wyrzutu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 270 gości