CZĘŚĆ 8
CN: Czy ty i Shari macie zamiar zrobić coś innego niż blues?
MC: Nie, ona tego nie lubi. Kiedy zaczynam być zbyt dziwaczny, ona mówi „ Madcat znowu dziwaczysz”. Jednak to jest w porzadku, bo zawsze mogę wydać płytę solową i wyrzucić to z siebie.
CN: A teraz magiczne pytanie o sprzęt. Uwielbiałam warsztaty na temat historii amplifikacji harmonijki które prowadziłeś na „Buckeye Harmonica Festival”,ale skonczyłeś na własnym sprzęcie co to jest?
MC: (Śmiech) Początek to harmonijki Joe Filisko.
CN: Oczywiście.
MC: One są bardzo przyjemne, chociaż gdy ląduję na występie grajc na Huang Silverstone – harmonijka za 9 dolarów to też w porządku. Ble te od Joe są jednak lepsze. Kolejna rzecz to mikrofon Shaker który wkrótce zaprezentuję.
CN: O tzn ,że jest w trakcie produkcji? To ten niewielki mikrofon który można zmieścić w dłoniach?
MC: Tak. To mała rzecz która zmieści się w lewej ręce. Można go też trzymać między palcami. Jest jakby przytwierdzony do twojej lewej ręki tak ,że prawa nie musi być używana do trzymania mikrofonu, tylko bu uzyskać dobry efekt kaczki ( wah-wah). Ważne jest , że brzegi lewej i prawej dłoni mogą się zetknąć bez mikrofonu między nimi.
CN: By zamknąć przestrzeń rezonansową. Jakby pamiętam ten mikrofon. Wpasowany miedzy palcami jest skierowany w kierunku harmonijki. Czy ma jakieś oczko na palec.
MC: Cóż ,ten który zrobiłem dla siebie miał taśmę naokoło mojej ręki, ale ten który będzie w sprzedaży ma małą część leżącą między palcami lewej ręki, by go zamocować.
CN: Tak więc miałeś taką taśmę.
MC: Tak, która dalej biegła do małego bezprzewodowego transmitera takiego, który możesz zamocować na pasku do spodni. Był on przeznaczony dla gitarzystów. Zwykle mocują go oni na pasku do spodni , albo na pasku gitary, ale odkryłem, że łatwiej umieścić go na nadgarstku
CN: Jak myślisz kiedy Shaker Microfon wejdzie na rynek? I za ile?
MC:Prawdopodobnie w lipcu ... 150 dolarów w detalu. I jeszcze odbniornik bezprzewodowy, dalej to idzie do equalizera graficznego by podbić czy obciąć dowolny z dziesięciu zakresów częstotliwości. Dalej to idzie do Tube Works “ Blue Tube” przedwzmacniacza, by uzyskać specyficzne brzmienie distortion i kontrolę tonu. A dalej idzie to do Peavey'a “PRP-FEX” z pogłosem, echem i wszystkimi rodzajami brzmienia.
CN: Potem masz głośnik JLB dwunastocalowy
MC: A to co dopala tego JBL'a to wzmacniacz mocy Crown – dobrej jakości ropieć ( Hoosier )( Śmiech)
CN: (Śmiech) Amen! Tak wiec co byś powiedział swojemu koledze harmonijkarzowi? Zawsze się zastanawiam jakiej rady byś udzielił.
MC: Zawsze miej harmonijkę pod ręką. Kiedy w średniej szkole uczyłem się grać, przez cały czas miałem jedną ze sobą. Gdy wracałem ze szkoły, gdy jeździłem na rowerze, wyciągałem ją wsklepie stojąc w kolejce - po prostu o każdym czasie i w każdym miejscu jakie tylko możesz wymyślić.
CN: To jest prawdopodobnie jedna z najwspanialszych rzeczy jeśli chodzi o harmonijkę – można tak zrobić.
MC: Tak, harmonijka jest wspaniała, ponieważ mozna w ten sposób zyskać wiele czasu na dodatkowe ćwiczenie. Ja ma harmonijki wszędzie. Mam je na moim biurku, mam je w kieszeni płaszcza, cały dwunasto-częściowy zestaw po prostu w moim samochodzie.
CN: Nigdy nie masz tego dość?
MC: (Śmiech) Może na następny dzień po powrocie ze zjazdu harmonijarzy!
KONIEC