Człowiek, który wciąż czuje bluesa - Gary Moore

Tu porozmawiacie o najpiękniejszej muzyce jaką jest Blues; o tradycji, teraźniejszości i przyszłości "błękitnych nutek"...

Moderator: mods

Człowiek, który wciąż czuje bluesa - Gary Moore

Postautor: Mr_Paweł_Rychta » września 2, 2010, 5:51 pm

Witam was serdecznie po raz pierwszy.
Chciałbym porozmawiac na temat Garego Moore'a. Czy według was to co wykonuje Gary można nazwac bluesem? Wiem, każda płyta jest inna. W niektórych czuc nutę bluesową w innych wcale.
Chciałem dodac, że jestem muzykiem, który gra na gitarze od 8 lat, bluesa słucham od około pół roku. Od zawsze słuchałem metalu ale to co się dzieje w muzyce bluesowej zawładnęło mną do reszty. Na obecną chwilę słucham dużo SRV, B.B. Kinga, Joe Bonamassy, Johnnego Wintera, Claptona, resztę Kingów, Guya i innych. Gary Moore ewidentnie wybija się z tej grupy bluesmanów. Czekam na wasze opinie :)
You will change your views
When you hear the power of the blues...
Awatar użytkownika
Mr_Paweł_Rychta
bluesgość
bluesgość
 
Posty: 8
Rejestracja: sierpnia 9, 2010, 10:01 am
Lokalizacja: Mrągowo

Re: Człowiek, który wciąż czuje bluesa - Gary Moore

Postautor: Andrzej Jerzyk`e » września 2, 2010, 7:13 pm

Mr_Paweł_Rychta pisze: Gary Moore ewidentnie wybija się z tej grupy bluesmanów. Czekam na wasze opinie :)

Witaj na forum! Odważna ta Twoja teza, ale z czasem bytności tu dłużej, szybciutko zmienisz zdanie!
No i tylko moje skromne zdanie, Moore nie jest bluesmanem!
Awatar użytkownika
Andrzej Jerzyk`e
Ojciec Dyrektor
Ojciec Dyrektor
 
Posty: 25314
Rejestracja: kwietnia 16, 2004, 8:54 pm
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Re: Człowiek, który wciąż czuje bluesa - Gary Moore

Postautor: Kancik » września 2, 2010, 7:33 pm

Mr_Paweł_Rychta pisze:Od zawsze słuchałem metalu


...metal metalowi nie równy..np taki heavy pokroju Black Sabbath czy Judas Priest nie miał aż tak daleko do bluesa jak np Metallica czy Slayer czy inen według mnie nie wart uwagi nowszy band