John Lee Hooker dla początkująch

Tu porozmawiacie o najpiękniejszej muzyce jaką jest Blues; o tradycji, teraźniejszości i przyszłości "błękitnych nutek"...

Moderator: mods

John Lee Hooker dla początkująch

Postautor: Sław » stycznia 21, 2009, 8:45 pm

Witam!
Jestem początkującym miłośnikiem bluesa. Od mojego starszego kolegi usłyszałem, że bluesa dobrze gra John Lee Hooker, więc chętnie bym sięgnął po jakąś płytę. Pytanie brzmi po którą i dlaczego. Znalazłem w necie info, że grał kupę czasu, więc może też powiecie mi, kiedy grał najlepiej.
Będę szczerze wdzięczny za pomoc. :)
Pozdrawiam Sław
https://www.facebook.com/feelintheblues1
R.L. Burnside - "The blues ain’t nothin’ but dance music".
Sław
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 2606
Rejestracja: stycznia 13, 2005, 9:53 pm

Postautor: Adam Węgrzynowicz » stycznia 21, 2009, 8:47 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: to się uśmiałem
Adam Węgrzynowicz

Płyń w dół rzeki tej szerokiej
Płyń mój bluesie, płyń

Joanna Pilarska - Fan Klub
Awatar użytkownika
Adam Węgrzynowicz
Blues Foto Man
Blues Foto Man
 
Posty: 7728
Rejestracja: marca 25, 2007, 4:43 pm
Lokalizacja: BRALIN

Postautor: Sław » stycznia 21, 2009, 8:55 pm

To zawsze miłe, kiedy sprawiamy bliźnim radość, ale nie takiej odpowiedzi się spodziewałem. 8)
https://www.facebook.com/feelintheblues1
R.L. Burnside - "The blues ain’t nothin’ but dance music".
Sław
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 2606
Rejestracja: stycznia 13, 2005, 9:53 pm

Re: John Lee Hooker dla początkująch

Postautor: Andrzej Jerzyk`e » stycznia 21, 2009, 10:09 pm

Sławek Turkowski pisze:Witam!
Jestem początkującym miłośnikiem bluesa. Od mojego starszego kolegi usłyszałem, że bluesa dobrze gra John Lee Hooker, więc chętnie bym sięgnął po jakąś płytę. Pytanie brzmi po którą i dlaczego. Znalazłem w necie info, że grał kupę czasu, więc może też powiecie mi, kiedy grał najlepiej.
Będę szczerze wdzięczny za pomoc. :)
Pozdrawiam Sław