Audycja 164 - 9.10.2012 - godz. 23:00

Obrazek "Loose Blues" - audycja autorska Jakuba Michałka w każdy wtorek o godzinie 21:00 tylko we wrocławskim Radio Luz.
http://www.radioluz.pwr.wroc.pl

Moderator: mods

Audycja 164 - 9.10.2012 - godz. 23:00

Postautor: Jimmy » października 9, 2012, 7:03 pm

Wieeeczór!

Zapraszam na dzisiejszy program o 23:00, a w nim pojawią się:
- Cheap Tobacco
- Arek Zawiliński
- Wielka Łódź
- Hard Times

Zapraszam serdecznie!!
Awatar użytkownika
Jimmy
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 6278
Rejestracja: września 14, 2005, 5:26 pm
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Jimmy » października 9, 2012, 10:08 pm

Bry :-)
Awatar użytkownika
Jimmy
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 6278
Rejestracja: września 14, 2005, 5:26 pm
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Brzoza » października 9, 2012, 10:32 pm

Melduje sie juz w domu! A sluchalem od poczatku w aucie :)
Moja audycja w Radiu SAR --> www.trojwymiar.radiosar.pl
wtorki o 21:00 | Adam Brzeziński
http://blues.com.pl/viewforum.php?f=87
Awatar użytkownika
Brzoza
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 6369
Rejestracja: października 29, 2009, 11:20 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: Jimmy » października 9, 2012, 10:38 pm

Brzoza pisze:Melduje sie juz w domu! A sluchalem od poczatku w aucie :)


Siema Brachu! Eviva XXI w ;-)
Awatar użytkownika
Jimmy
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 6278
Rejestracja: września 14, 2005, 5:26 pm
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Brzoza » października 9, 2012, 10:47 pm

Jimmy pisze:
Brzoza pisze:Melduje sie juz w domu! A sluchalem od poczatku w aucie :)


Siema Brachu! Eviva XXI w ;-)


:D

A tak tylko się spytam jeszcze nawiązując do wcześniejszego Cheap Tobacco bo włączyłem dopiero kilka minut po 23. Nagrali już w końcu jakąś płytę czy grałeś z ich nagrań demo?
Moja audycja w Radiu SAR --> www.trojwymiar.radiosar.pl
wtorki o 21:00 | Adam Brzeziński
http://blues.com.pl/viewforum.php?f=87
Awatar użytkownika
Brzoza
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 6369
Rejestracja: października 29, 2009, 11:20 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: Brzoza » października 9, 2012, 11:01 pm

Dzięki, do usłyszenia!
Moja audycja w Radiu SAR --> www.trojwymiar.radiosar.pl
wtorki o 21:00 | Adam Brzeziński
http://blues.com.pl/viewforum.php?f=87
Awatar użytkownika
Brzoza
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 6369
Rejestracja: października 29, 2009, 11:20 pm
Lokalizacja: Gdańsk


nowoczesne kuchnie tarnowskie góry piekary śląskie będzin świętochłowice zawiercie knurów mikołów czeladź myszków czerwionka leszczyny lubliniec łaziska górne bieruń

Wróć do Loose Blues II - Radio LUZ Wrocław

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości

cron