cover stationary traveller camela - prośba o rzut uchem

Masz pytanie/prośbę do bluesmaniaków? Na pewno ktoś chętnie Ci pomoże w tym dziale.

Moderator: mods

cover stationary traveller camela - prośba o rzut uchem

Postautor: warlock » marca 11, 2010, 1:36 am

krótkie solo do odsłuchu i oceny ;)

A przede wszystkim witam wszystkich maniaków blues'a;)

http://www.4shared.com/file/238583484/f ... prbka.html

Jestem samoukiem, gram od dwóch lat z hakiem, ćwiczę mocno nieregularnie, ale mimo wszystko zamierzam w najbliższym czasie wyjść jakoś do ludzi i pograć bluesa w jakiejkolwiek formie. I teraz zwracam się z prośbą do osłuchanych z bluesem - powiedzcie czy to się do czegokolwiek nadaje. Demonem szybkości na gryfie nie jestem i zapewne jeszcze długo nie będę.

Będzie siara jak z takim graniem się publicznie pokażę ;)?

Będę wdzięczny za konstruktywną krytykę ;)
Ostatnio zmieniony maja 20, 2010, 2:02 pm przez warlock, łącznie zmieniany 3 razy
Awatar użytkownika
warlock
bluesmaniak
bluesmaniak
 
Posty: 33
Rejestracja: marca 6, 2010, 10:35 pm
Lokalizacja: Lublin

Postautor: B&B » marca 11, 2010, 8:11 am

Jak dla mnie - zdecydowanie ruszaj do ludzi :D
I nie każdy, na szczęście, musi być demonem szybkości...
Awatar użytkownika
B&B
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 7225
Rejestracja: października 9, 2005, 10:14 pm
Lokalizacja: spod warmińskiego lasu...

Postautor: agrypa » marca 11, 2010, 8:31 am

Dobra gitara. To nie formula 1. Z przyjemnoscia posluchal bym wiecej. :)
Dzem [czy jam] jak trafisz na fajnych ludzi, naprawde duzo daje.
I graj....Przychodzi czas ze zal kazdej straconej chwili.
Awatar użytkownika
agrypa
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 8630
Rejestracja: grudnia 23, 2009, 6:06 pm
Lokalizacja: Southampton

Re: krótkie solo do odsłuchu...

Postautor: kora » marca 11, 2010, 12:52 pm

warlock pisze:Demonem szybkości na gryfie nie jestem


i to zalicza Ci się na plus :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
kora
Elf
Elf
 
Posty: 30155