Moderator: mods
Corvus pisze: ...przy szybszych sol?wkach pozwoli? sobie na st?kni?cie przy ?apaniu powietrza!... .
wyderko pisze:Corvus pisze: ...przy szybszych sol?wkach pozwoli? sobie na st?kni?cie przy ?apaniu powietrza!... .
Hmm, ja to ju? robi? odruchowo i wcale mi to nie przeszkadza. Ale fajne jest granie na harmonijce na dosy? mocnym przesterze i w przerwach "ryczenie" do mikrofonu.
wyderko pisze:PS: czekam na wasze spostrze?enie dotycz?ce overblow
Robert007Lenert pisze:Overblow.... hmmm... Nigdy nie staralem sie opanowac tej techniki.... Pewnie sie przydaje, ale ja od 20 lat radze sobie bez niej:) Natomiast gra "oktawami"/no bo to nie do konca prawda, ze to oktawy:)/, oraz trzecia pozycja wydaje mi sie niezbedna dla bluesowego harmonijkarza. 007RL
Robert007Lenert pisze:Overblow.... hmmm... Nigdy nie staralem sie opanowac tej techniki.... Pewnie sie przydaje, ale ja od 20 lat radze sobie bez niej:) Natomiast gra "oktawami"/no bo to nie do konca prawda, ze to oktawy:)/, oraz trzecia pozycja wydaje mi sie niezbedna dla bluesowego harmonijkarza. 007RL
pyroslaw1 pisze:S?owem wszystko sprowadza sie do tego ?e klasyczny blues jest utworem bardzo prostym i grac go trzeba prosto . ?w. pami?ci SKIBA m?wi? tak - ,, nie jest sztuk? wariowac po wszystkich dziurkach , bluesa gra sie na trzech d?wiekach i to wystarczy , i nie kombinowac , nie myslec . Blues jest w sercu a nie w g?owie ,,
pyroslaw1 pisze:A TAK AN MARGINESIE CO WAM PADA NAJCZ?CIEJ ?/ BO MI 4 STROIK NA WDECHU .
J A R O M I pisze:Zdanie powy?sze prawie podzielam. Ale jednak, je?li w klasycznym bluesie w tonacji np. E-dur, w turnaround'zie chc? zagra? klasyczny motyw zako?czenia, zbudowany na d?wi?kach:
Fis, Gis, A, Ais / H, Cis, D, Dis - to musz? u?y? techniki overblow, i wcale nie uwa?am tego za nadu?ycie.
Wróć do Warsztaty i dyskusje...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 308 gości