EPIPHONE LES PAUL 100

zapytania, porady itp.

Moderator: mods

EPIPHONE LES PAUL 100

Postautor: hryniu » stycznia 20, 2007, 12:15 pm

Siema.
Gram na gitarze elektrycznej od 4 lat a przez moje r?ce przesz?y ju? najr??niejsze gitary ale by?y to kiepskie gitary tzw."padaki":)My?l? ?e przyszed? ju? czas na co? cho? toche lepszego. W moje oko wpad?a gitara EPIPHONE LP 100.

http://www.allegro.pl/item157108325_now ... arach.html

Jakij? czas p??niej wybra?em sie do sklepu albo j? poczu? i nawet nie?le mi si? na niej gra?o. Jak wiecie co? wi?cej o tej gitarce to napiszcie:) Aha i chcia?bym si? upewni? czy to b?dzie dobry zakup, i czy za te same pienie?dze nie kupie czego? lepszego. Mo?e kupi? co? lepszego a u?ywanego?? Pom??cie!!!!!
"Niewa?ne jaki masz o??wek, wa?ne jak umiesz si? nim podpisa?....."
http://www.soulfire.freehost.pl/

Obrazek
Awatar użytkownika
hryniu
bluesmaniak
bluesmaniak
 
Posty: 174
Rejestracja: maja 11, 2004, 11:00 am
Lokalizacja: OSTRZESZ?W

Postautor: michall » stycznia 20, 2007, 12:28 pm

Hryniu!!... powiem szczerze, ?e by?by to kiepski zakup:) Nie wiem czy s?ysza?e? o gitarach firmy "richwood" . Nie dawno pojawi?y si? na rynku. http://www.musiccenter.pl/?mod=item&g1= ... =1&id=6934
Sam tak? posiadam i moge Ci j? poleci?. To rewelacyjne wios?o. Gitara brzmi lepiej i jest wykonana dok?adniej ni? chocia?by Epiphone Les Paul Standard... kt?rego cena wynosi ju? jakie? 1600 z? . Gitary Richwooda maj? to do siebie, ?e graj? nie proporcjonalnie do swej ceny. :) S? poprostu kilkakrotnie lepsze. :) Podsumowuj?c... zapomnij o tym Epiphonie i kup jak najszybciej Richwooda bo coraz trudniej je dosta?. Napewno nie b?dziesz ?a?owa?. Nie dostaniesz nic lepszego w tej cenie. :)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
michall
blueslover
blueslover
 
Posty: 756
Rejestracja: czerwca 25, 2006, 2:23 pm
Lokalizacja: Kalisz

Postautor: Turgon » stycznia 20, 2007, 6:27 pm

Tzn. dlaczego je coraz trudniej dosta? ?
Awatar użytkownika
Turgon
blueslover
blueslover
 
Posty: 795