Robin Rogers - Treat Me Right

Chcecie podzielić się z innymi Waszymi odczuciami co do nowej lub ulubionej przez Was płyty? Oto miejsce dla Was!

Moderator: mods

Robin Rogers - Treat Me Right

Postautor: holonmic » stycznia 26, 2009, 3:14 pm

Witam,

Skuszony próbką zapuszczoną w radiowej trójce przesłuchałem całą płytkę "Treat Me Right" nieznanej mi dotąd wykonawczyni Robin Rogers. Mam jakoś słabość do śpiewających kobiet :) , a tutaj proszę - kolejna dawka dobrego głosu i dobrej płyty.

A całą przygodę zacząłem od "Color Blind Angel", który jest na tyle utworem ciekawym i wyrazistym, że nie sposób go ominąć. Nie mam dużego doświadczenia w tego rodzaju muzyce, ale ciekawa aranżacja przykuwa uwagę.

W ogóle zauważyłem, że płytka jest dość interesująca z ciekawie wplecionymi aranżacjami, a głos wokalistki zawsze przebija się na pierwszy plan.

"Robin Rogers
Nominated for Contemporary Blues Female Artist of the Year 2009"

MH.
Awatar użytkownika
holonmic
bluesman
bluesman
 
Posty: 206
Rejestracja: września 9, 2008, 10:08 am
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postautor: RafałS » stycznia 26, 2009, 3:37 pm

Ja miałem własnie zamówić tę płytę (wraz z kilkoma innymi z Blind Pig), kiedy niespodziewanie rockserwis podniósł ceny BP o prawie 50%. :(
Zredukowałem zakupy i przesunąłem Panią Robin na listę oczekujących, gdzie mieszka do dziś...
Awatar użytkownika
RafałS
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 6455
Rejestracja: lutego 2, 2007, 12:05 pm

Postautor: holonmic » grudnia 18, 2010, 11:43 pm

Robin Rogers nie nagra już kolejnej płytki... Podobno odeszła do Pana.

A głos miała taki potężny - po raz pierwszy słyszałem ją w audycji Janka Chojnackiego. Kurcze, w tym wypadku wielka strata...

MH.
Awatar użytkownika
holonmic
bluesman
bluesman
 
Posty: 206
Rejestracja: września 9, 2008, 10:08 am
Lokalizacja: Górny Śląsk


nowoczesne kuchnie tarnowskie góry piekary śląskie będzin świętochłowice zawiercie knurów mikołów czeladź myszków czerwionka leszczyny lubliniec łaziska górne bieruń