Sprzedam czesc swojej kolekcji

Wszystko co tyczy się sprzętu audio. Od Hi-fi po High-end. Wasze doświadczenia, problemy oraz testy.

Moderator: mods

Sprzedam czesc swojej kolekcji

Postautor: Robert007Lenert » stycznia 8, 2011, 10:27 pm

100 Kaset audio z mojej kolekcji /Rock, Blues, Jazz, Awangarda/ Zappa, Cream, Lou Reed, Neil Young, John Coltrane, Ornette, Coleman, King Crimsone, Jethro Tull, Ella Fitzgerald, Muddy Waters, Johnny Winter, Miles Davis, The Who, The Rolling Stones,The Beatles, Free, John Mayall, Nirvana, Tom Waits, JJ Cale, Bob Dylan, Bruce Springsteen, David Byrn, Jimi Hendrix, Janis Joplin i inni. W tym kilkadziesiat nagranych wlasnorecznie na swietnym decku Yamahy /takie perełki jak Marc Ribot/.. Wszytko bardzo zadbane!
Link do aukcji tutaj : http://allegro.pl/okolo-250-kaset-rock- ... 60995.html
Awatar użytkownika
Robert007Lenert
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 7074
Rejestracja: października 22, 2004, 5:31 pm
Lokalizacja: Galicja, to oczywiste:)

Postautor: Paweł Budzyński » stycznia 10, 2011, 1:21 pm

Mam takie pytanie: czy posiadając kasetę audio, mogę ściągnąc z internetu te utwory jako kopię zapasową?
Paweł Budzyński
bluesHealer
bluesHealer
 
Posty: 910
Rejestracja: lipca 17, 2008, 11:53 am

Postautor: Robert007Lenert » stycznia 10, 2011, 1:50 pm

Paweł Budzyński pisze:Mam takie pytanie: czy posiadając kasetę audio, mogę ściągnąc z internetu te utwory jako kopię zapasową?

?? Zupelnie nie lapie pytania. W necie ponoc jest prawie wszystko :)
Awatar użytkownika
Robert007Lenert
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 7074
Rejestracja: października 22, 2004, 5:31 pm
Lokalizacja: Galicja, to oczywiste:)

Postautor: B&B » stycznia 10, 2011, 1:52 pm

Paweł Budzyński pisze:Mam takie pytanie: czy posiadając kasetę audio, mogę ściągnąc z internetu te utwory jako kopię zapasową?

:lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
B&B
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 6916
Rejestracja: października 9, 2005, 10:14 pm
Lokalizacja: spod lasu...

Postautor: lauderdale » stycznia 10, 2011, 2:54 pm

Paweł Budzyński pisze:Mam takie pytanie: czy posiadając kasetę audio, mogę ściągnąc z internetu te utwory jako kopię zapasową?


Doooobre .... :)
Lauder Dale

...zeby grac, trzeba grac ...
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

STOLEN BLUES
lauderdale
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 3392
Rejestracja: października 26, 2006, 8:55 am
Lokalizacja: Z drogi do Polski :)

Postautor: Robert007Lenert » stycznia 10, 2011, 3:32 pm

lauderdale pisze:
Paweł Budzyński pisze:Mam takie pytanie: czy posiadając kasetę audio, mogę ściągnąc z internetu te utwory jako kopię zapasową?


Doooobre .... :)
Noo normalnie zabija !!! :lol:
Awatar użytkownika
Robert007Lenert
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 7074
Rejestracja: października 22, 2004, 5:31 pm
Lokalizacja: Galicja, to oczywiste:)

Postautor: kora » stycznia 10, 2011, 5:13 pm

eee, młody , nie zna się na " artefaktach muzycznych" :lol:
Trzeba mu wytłumaczyć ,a nie naśmiewać się :D
Mój syn ( 21 lat) też nie wie - co to jest kaseta .....

Fajna kolekcja !!! robi wrażenie .
Obrazek
Awatar użytkownika
kora
Elf
Elf
 
Posty: 30142
Rejestracja: września 1, 2005, 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Postautor: B&B » stycznia 10, 2011, 6:00 pm

Mam wrażenie, że śmiejemy się z różnych powodów :?
Awatar użytkownika
B&B
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 6916
Rejestracja: października 9, 2005, 10:14 pm
Lokalizacja: spod lasu...

Postautor: kora » stycznia 10, 2011, 7:20 pm

To fakt... czasami jestem"bl....ą" :oops:
Nie pomyślę ,a piszę :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
kora
Elf
Elf
 
Posty: 30142
Rejestracja: września 1, 2005, 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Postautor: andrzej » stycznia 10, 2011, 10:00 pm

Robert007Lenert pisze:
Paweł Budzyński pisze:Mam takie pytanie: czy posiadając kasetę audio, mogę ściągnąc z internetu te utwory jako kopię zapasową?

?? Zupelnie nie lapie pytania. W necie ponoc jest prawie wszystko :)


Jezu, mnie tez 'wpuscil" :D :D :D
Ale to bylo super Pawel :lol: :lol: :lol:
andrzej
blueslover
blueslover
 
Posty: 466
Rejestracja: kwietnia 2, 2007, 9:16 am
Lokalizacja: charzykowy

Postautor: Paweł Budzyński » stycznia 10, 2011, 10:58 pm

Hehe, wydaje mi się, że pytanie było dośc zasadne i logiczne :)

Otóż, jak wiemy - zgodnie z obowiązującym prawem utwory można pobierac z internetu mając oryginalną płytę i wtedy nie jest to piractwem.
Pytam więc, czy zasada ta tyczy się również kaset. O ;)

Teoretycznie mogę kupic przedpotopową taśmę beznadziejnej jakości a ściągnąc zremasterowaną wersję, tak? :idea:


Co do meritum, poważnie rozważę zakup kolekcji, bo zawsze w samochodowym kaseciaku się przyda. Zobaczymy jak potoczy się licytacja.
Paweł Budzyński
bluesHealer
bluesHealer
 
Posty: 910
Rejestracja: lipca 17, 2008, 11:53 am

Postautor: lauderdale » stycznia 11, 2011, 6:57 am

B&B pisze:Mam wrażenie, że śmiejemy się z różnych powodów :?


I to chyba "wszyscy piec" , a nie tylko Kora ... :)
Lauder Dale

...zeby grac, trzeba grac ...
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

STOLEN BLUES
lauderdale
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 3392
Rejestracja: października 26, 2006, 8:55 am
Lokalizacja: Z drogi do Polski :)

Postautor: Robert007Lenert » stycznia 11, 2011, 11:01 am

Jesli kupi ktos z forum, to ustalimy co ma byc w tej paczce. To znaczy jacy wykonawcy tak a jacy nie. Na ta chwile mam jeszcze jakies 600 kaset. Czesc sobie zostawiam, bo sa tam rzeczy zupelnie nieosiagalne na innym nosniku. Pozbywam sie tylko tytulow ktore mam rownoczeswnie badz na winylach , badz na cd.
Awatar użytkownika
Robert007Lenert
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 7074
Rejestracja: października 22, 2004, 5:31 pm
Lokalizacja: Galicja, to oczywiste:)

Postautor: B&B » stycznia 11, 2011, 1:39 pm

Paweł Budzyński pisze:Hehe, wydaje mi się, że pytanie było dośc zasadne i logiczne :)

Ale pamiętaj, że wszyscy mamy różne zasady i różną logike myślenia 8)
Paweł Budzyński pisze:Otóż, jak wiemy - zgodnie z obowiązującym prawem utwory można pobierac z internetu mając oryginalną płytę i wtedy nie jest to piractwem.

Poważnie? Jest takie prawo?
Ja słyszałem tylko o tym że: można sobie zrobić kopię z posiadanej płyty/kasety, w celu zachowania oryginału w jak najlepszym stanie. I tylko na własny użytek.
Awatar użytkownika
B&B
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 6916
Rejestracja: października 9, 2005, 10:14 pm
Lokalizacja: spod lasu...

Postautor: ragtime » stycznia 13, 2011, 10:38 pm

Zalicytowałem, dostałem niedawno fajny magnetofon i odgrzewam sobie pamięć swoimi starymi kasetami.
pzdr paweł białek
ragtime
bluesmaniak
bluesmaniak
 
Posty: 19
Rejestracja: lipca 16, 2009, 4:05 pm

Postautor: Robert007Lenert » stycznia 22, 2011, 11:47 pm

Tamta setka juz cieszy czyjes uszy. Ale jak ktos ma ochote to prosze tutaj zagladnac: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5286863
Awatar użytkownika
Robert007Lenert
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 7074
Rejestracja: października 22, 2004, 5:31 pm
Lokalizacja: Galicja, to oczywiste:)


nowoczesne kuchnie tarnowskie góry piekary śląskie będzin świętochłowice zawiercie knurów mikołów czeladź myszków czerwionka leszczyny lubliniec łaziska górne bieruń

Wróć do Kącik Audiofila

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości